Christmas & New Year cruise - Reisverslag uit Grenada, Granada van Jill Baars - WaarBenJij.nu Christmas & New Year cruise - Reisverslag uit Grenada, Granada van Jill Baars - WaarBenJij.nu

Christmas & New Year cruise

Blijf op de hoogte en volg Jill

23 December 2013 | Granada, Grenada


Hallo lieve allemaal,

Hier weer een blog vanuit het warme Caribbean:)
Alles gaat goed hier, afgelopen maand ging goed op het werk retail, service en klanten boeken meerder behandelingen , en ik heb inmiddels helemaal m’n plekje gevonden hier.

Afgelopen cruise was de big boss the Steiner solution sales manager hier, gelukkig hadden ze ons een beetje op hem voorbereid want deze man is echt gek, als hij je vraagt hoe gaat het met je, wilt hij niet weten hoe het echt met je gaat maar wat je target is, hoeveel klanten je hebt, of je ze wat verkocht hebt, of je ze rebooked enz… Tegen sommige collega’s ging hij ook echt flink te keer, maar tegen mij was hij gelukkig erg vriendelijk, hij zei zelfs you have a lot of protential, dus dat was voor zijn doen wel een heel erg groot compliment dus daar was ik blij mee, gelukkig bleef hij maar 6 dagen mee cruisen want iedereen was erg gestrest haha, maar helaas in januari komt hij weer…
Na dat hij weg was, I got promoted! Ik ben nu team leider en ze willen me ook trainen voor achter de desk, maar weet nog niet of ik dat wel wil:p, want je krijgt veel verantwoordelijkheid, weinig vrije tijd en krijgt er geen cent meer voor, en aangezien ik hier nog maar 2 maanden ben weet ik niet of m’n andere collega’s naar mij gaan luisteren haha!
Inmiddels heb ik ook alweer van veel mensen hier afscheid moeten nemen, mensen komen en mensen gaan, 2 weken geleden zijn er 2 collega’s van me gestopt, een is na zes maanden er mee gestopt en de ander was er maar 4 dagen langer als ik maar die is al weer thuis, verder was afgelopen cruise ook een nieuwe Nederlandse collega begonnen, maar helaas had ze het snel gezien en is ze ook al weer terug, erg jammer want was een leuke en gezellige meid, en is toch altijd fijn om gewoon even Nederlands te praten… Nu wordt er weer een nieuw meisje gestuurd voor haar in de plaats and lucky me, een Nederlands meisje, hopelijk wordt het net zo gezellig als met Sharon en blijft ze wel langer.
Verder was afgelopen maand beetje het zelfde als de eerste maand, nog steeds veel uren werken, het schip leven bevalt goed, het mooie weer en de eilanden van de Caribbean bevallen me prima, ik heb er al weer 2 maanden opzitten, nog ‘maar’ 7 maanden te gaan!
Al met al hoor je mij niet klagen en heb ik het naar m’n zin!

Afgelopen cruise ook weer terug geweest naar Curaçao, dat was echt een super dag, ik was lekker de hele dag vrij. Zo leuk om weer terug te zijn, het voelde heel raar aan de ene kant als thuis komen maar aan de andere kant toch ook een toerist die magneten en postcard kocht haha:p
In de ochtend kwamen eerst twee vrienden me opzoeken op het schip, even een rondleiding gegeven, en lekker ontbeten, erg leuk om bekende te laten zien hoe alles eruit ziet en om mijn omgeving voor 9 maanden te laten zien. Na het schip bezoek zijn we Willemstad ingegaan, even gewinkeld en foto’s gemaakt alsof ik die nog niet genoeg had van Curaçao haha! Daarna terug gegaan naar m’n oude werk bij Body beach, leuk om m’n oude collega’s weer even te zien, en daarna naar het strand geweest en bekende gezien, lekkere Amstel bright gedronken en een heerlijke Hollandse frikandel speciaal gegeten haha, helaas kwam aan deze dag een eind en moest ik weer terug naar het schip… Maar niet getreurd we gaan er nog 3 x terug, en yeaah heel toevallig ben ik de volgende x weer een halve dag vrij in Cura;), dus ik zie jullie 30 december weer:)!
Mijn hele dag vrij in St Maarten was ook echt super! Naar airplane beach geweest, echt bizar en gaaf hoe de vliegtuigen dicht over het strand komen terwijl je daar ligt! Helaas wel een klein ongelukje gebeurd daar met m’n Iphone, grote golf, Iphone op de handoek, alles nat, gelukkig doet hij het nog wel maar de speaker is kapot, kan niet meer skypen, facetime, en bellen:(, mja gelukkig nog wel appen, fb’en en foto’s maken, want m’n foto camera doet het ook al niet meer XD!

Het is al bijna kerstmis! We beginnen nu weer met een nieuwe cruise en dit is de kerstmis en new years eve cruise, en deze cruise is helemaal volgeboekt wordt lekker druk:), Helaas gaan vanaf nu onze prijzen omhoog, dus moet nog meer m’n best doen om m’n behandelingen te promoten nu was mijn behandeling 64,20 pond en nu wordt het 98 pond voor 1 behandeling, maar gaan maar weer ons best doen.
1ste kerstdag moet ik werken want is een dag op zee, maar 2de kerst dag ben ik de hele dag vrij in St Kitts:)!
Ik wil via deze weg iedereen en MERRY CHRISTMAS wensen, en een heel goed nieuw jaar!!!<3
Ik denk aan iedereen, vooral aan thuis, pap & mam heel erg bedankt voor het kerstpakket:)! Het is heel raar om niet thuis te zijn! Op alle eilanden, en op het schip is alles in kerstsfeer, en lopen de hele dag met een kerstmuts op, maar het voelt toch niet als kerst. Is toch raar in de zon op het strand te liggen met kerst muziek in Caribbean style , dan thuis in de kou voor de openhaard, sneeuw en gezelligheid met iedereen dat is toch wel wat bij kerstmis hoort.

Once again a Merry Christmas and a Happy New Year! <3

xx Jill

  • 23 December 2013 - 08:43

    Petra:

    Hi lieverd,
    wat fijn om voor de kerst weer een blog van je te lezen!
    Heerlijk om te lezen dat je het zo goed doet allemaal,en wat mooi een compliment te krijgen van "the big boss,
    ik weet dat je er ook tegen op zag dat hij aan boord kwam,maar dit is toch wel leuk om te horen.Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht van mijn meisje,als je eenmaal ergens voor gaat,dan ga je er ook voor 200% voor!We zijn dan ook heel trots op je!

    Heerlijk ook om de foto's te zien van jou op het strand,in de zee,en feestend op het strand van Barbados!
    Het lijkt zo alleen maar vakantie,maar ik weet hoe je hard je aan het werk bent,en dit zijn natuurlijk alleen de foto's van je vrije tijd!
    Het valt me op dat in je apps,je steeds vaker in het engels overgaat,dat is wel grappig voor iemand die zei voordat ze ging,oh nee,dat ga ik nooit vloeiend leren...wel dus.

    Ben blij dat het kerstpakket is aangekomen,je weet,het zijn maar kleinigheidjes,omdat ik niet wist of het wel aan zou komen.Laat de stroopwafeltjes en de rest je lekker smaken,de kerstverlichting heb je vast al opgehangen.

    Lieve schat,onze kerst zal anders zijn voor ons dit jaar,natuurlijk omdat ons gezin niet compleet is,maar ook .....je weet zelf de reden wel,mijn gedachten zijn bij iemand die het HEEL hard nodig heeft,lief van je dat je zo'n lieve sms naar haar gestuurd had!

    Wij wensen jou daar in het warme caribien,hele fijne kerstdagen,in gedachten ben je bij ons,en hopelijk kunnen we nog even met elkaar skype via je laptop,aangezien het op je mobiel niet meer lukt :-(

    MERRY X-MAS

    LOVE YOU.

    Dikke kus,

    Papa en mama





  • 23 December 2013 - 09:33

    Gerda Jansen:

    Lieve Jill,

    Wat een leuk verhaal weer. Van je mam had ik al het 1 en ander vernomen en je foto's bekijk ik elke keer weer met een soort jaloersheid. Nee hoor ik lees uit je blog dat het hard werken is en dat het je zeker niet aan komt waaien. Zelfs Kristel en Anne kunnen er niet onderuit, ik laat je foto's aan hen zien en vertel heel enthousiast wat je mee maakt en naar welke plaatsen je allemaal heen gaat. Lijkt mij ook echt gek, Kerst vieren in de zon. Met de spulletjes van thuis gaat dat vast lukken. Jill vanuit Ede ga ik je hele fijne dagen toewensen en een fantastisch 2014. Drink een cocktail op onze kosten en proost op het leven!!!!!

    Liefs Gerda

  • 23 December 2013 - 09:41

    Jessy:

    Haajj Billy,

    Super leuke blog! En de foto's zijn ook echt heel erg leuk, ziet er inderdaad wel vreemd uit met een kerstmuts op het strand haha! Maar zo te horen doe je het Super goed daar! Je kerstpakket heb je ook gekregen van je lieve zusjes (a)

    Ik hoop dat het lukt om te Skype met kerst! En heeeel veel plezier de 30ste op Curaçao!!

    dikke knuffel!

  • 23 December 2013 - 10:41

    Olga:

    Nou meis dat zijn superverhalen!
    Geniet er lekker van!

    Je kunt nog vaak genoeg Kerst voor de open haard vieren! :-)

    Mooi dat je promotie gemaakt hebt...

    Bijzondere Kerstdagen gewenst en Happy 2014!

    Liefs Henk en Olga

  • 24 December 2013 - 10:47

    Jose:

    Lieve Jill,

    Wat fijn om weer wat te lezen. We blijven via je ouders wel op de hoogte hoor.
    Je komt nog eens ergens zo!!!
    Maar super dat je je draai gevonden hebt.
    Op de foto s zie je er in ieder geval stralend uit.
    Lieve Jill, hele gezellige fijne dagen.
    Maak er iets moois van en blijf GENIETEN!!!!!
    Heeeel veeeel liefs en groeten de bevertjes xxxx

  • 28 December 2013 - 00:17

    Myriam Heesemans:

    Hallo Jill,
    't heeft even geduurd voor ik op "waar ben je nu"ben beland.
    Valt nog niet zo mee; zit n.l. in de familie.
    Dat je werk is je hobby past wel in dit verhaal.
    Blijf genieten!!! Wij wensen je 'n Knallende jaarwisseling.
    Liefs- je familie uit Stevensbeek

  • 05 Januari 2014 - 14:16

    Rina Niemeijer:

    Lieve Jill,
    Allereerst wensen Rob en ik je alle goeds voor het nieuwe jaar.
    Enkele weken geleden hebben we gezellig bij je ouders gegeten en natuurlijk alle verhalen met bijbehorende foto,s van jou gehoord en bekeken.
    Fantastisch wat je allemaal meemaakt en petje af hoe je je redt, super hoor!
    Heerlijk om nu al zoveel van de wereld te zien meissie dat nemen ze je nooit meer af.
    Wij gaan zo naar een borrel met mijn neven en nichten en dan zijn alle festiviteiten wel weer geweest ,ook prima dat het gewone leven weer z,n gangetje gaat.
    Nog heel veel mooie ervaringen en veel plezier wensen we je.
    Dikke kus van mij en groeten van Rob,
    Rina

  • 13 Januari 2014 - 20:51

    Lisa:

    Lief vriendinnetje,

    Ik zat op jouw facebook naar jouw jaloers makende foto's te kijken. Toen dacht ik laat ik eens een berichtje schrijven op je blog!
    Ik lees en zie niets anders dan dat jij het gewoon super goed doet daar op het schip, maar stiekem vind ik het toch ook wel erg leuk als je weer back in town bent! Gezellig samen kletsen & leuke dingetjes doen!

    Echt knap dat je al die complimenten krijgt, vooral als je nu gewoon voor het eerst op zo'n kei groot schip aan het werk bent! En dat ook allemaal nog in het ENGELS!!! Proud proud proud of you my dear!! <3
    Ik heb echt het gevoel alsof je al enorm lang weg bent, maar dat valt eigenlijk nog best mee. Het duurt zelfs nog wel even voordat je er weer bent!
    Als ik de foto's zie wil ik zo graag die kant op komen! Lijkt me super!

    Lieve Jill, ik ben trots op jou!!! Ga zo door en ik zie de volgende foto's wel weer voorbij komen!!!

    Dikke kus van Lisa!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 22 Sept. 2013
Verslag gelezen: 1645
Totaal aantal bezoekers 24208

Voorgaande reizen:

29 September 2013 - 29 Juli 2014

Werken op een cruise schip

Landen bezocht: