Cruise life part 2!! - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Jill Baars - WaarBenJij.nu Cruise life part 2!! - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Jill Baars - WaarBenJij.nu

Cruise life part 2!!

Blijf op de hoogte en volg Jill

02 Juni 2014 | Kroatië, Dubrovnik

Hallo lieve allemaal,

Over 1,5 maand zit mijn cruise avontuur er al weer op, op de P&O Ventura!!
De tijd gaat echt snel, voor ik het weet ben ik ‘al’ weer thuis.

Heb het nog steeds er naar m’n zin, en het is leuk om ook weer nieuwe plaatsen te zien nu hier in Europa, met als favoriet Rome, Dubrovnik, Corfu en Venetië. Het is wel heel anders na 5 maanden cruise in de Caribbean, en mis het zonnige, vrolijke Caribbean wel! Het geld wordt nu uitgegeven aan shoppen en lunchen met collega’s, in plaats van cocktails aan een wit strand met helder blauw water.. mijn voorkeur is toch wel de Caribbean:p!

Op werk gaat alles goed, eigenlijk heel erg goed, haal de laatste tijd vaak m’n target, en mijn retail gaat erg goed, en dat is wat ze willen, dus mijn manager is erg tevreden met me, niet alleen m’n manager maar zelfs een well done telefoontjes van de office van Steiner gekregen, dat ik het erg goed doe voor iemand die z’n eerste contract doet, en dat ze trots op me zijn.

Over 1,5 maand ben ik klaar op de P&O Ventura, maar er komt een tweede contract!!
In september ga ik m’n 2de contract beginnen op de P&O Arcadia een WORLD CRUISE!!!!!!!!!
Dreams come true, I really look forward! :):)
Ik ga oa naar America, Canada, Caribbean, Hawaii, Australië, China, Indonesië, Fiji, Filipijnen, India, Dubai, Europa…en nog veeeel meer, zoooo gaaf!!

Eerst ga ik in september terug naar de Steiner training academy in Engeland, voor Elemis facial training, want dit keer ga ik als facialiste. De Ionitermist op de Arcadia is helaas net begonnen daar, en anders moest ik lang wachten om weer te gaan, dus ga ik eerst als facialiste, en neem ik in januari ionithermie van haar over. Eerst kon het eigenlijk niet omdat ze me op een groot schip wilde houden, en de Arcadia is een stukje kleiner, heeft 1000 passengers minder, maar aangezien ik heel graag op Arcadia wil vanwege de world cruise, en dat mijn goal was omdat te krijgen, hebben ze het me gegeven, als je het goed doet krijg je meestal wat je wil, dus yeaaah I get what I want!:p
Ik had nooit verwacht dat ik nog terug zou gaan naar de academy, want dat was de vorige x niet echt de leukste 3 weken haha, maar überhaupt in het begin niet gedacht dat ik nog een 2de contract zou gaan doen:p! De academy gaat me waarschijnlijk nu wel een stukje makkelijker af, want spreek vloeiend Engels, weet wat me te wachten staat en ken de producten al.
In september ga ik dus alweer, ben maar 2 maandjes thuis:o, dus lieve iedereen, we gaan veel afspreken en gezellige dingen doen, want mis iedereen wel, en ga jullie weer missen voor een nieuwe 9 maanden!

Morgen zie ik papa & mama weer:). Ze komen weer gezellig 2 weken mee cruisen. Heb er erg veel zin in! Om ze weer te zien, heel veel bijpraten, en ook om ze al deze plaatsen weer te laten zien.
En als ze weg gaan….. heb ik nog maar 1 maand te gaan, en dan ga ik zelf naar huis:)!

Nou lieve iedereen ik ga nog 1,5 maand mijn best doen, genieten en dan zie ik jullie in juli weer in Nederland!!

XXXX Jill

• 02 Juni 2014 - 20:10

Natasja:

Lieve jillie!!
    Wat ben ik trots op jou! En wat baal ik dat m'n pakketje niet aan gaat komen :( er zaten zoveel leuke dingen in! Maaar so be it! Je bent over kleine 2 maandjes weer hier! Dan plan ik lekker vrij en gaan we eve leuke dingen doen en kan je allesssss vertellen! Terug naar de steinerrr haha wie had dat gedacht! Wat een tijd daar haha. Je laat ze een poepie ruiken! En elemis gaat je zeker weten goed af!! Tot heel snel meis. Geniet nog met je papa en mama! Kusss

• 03 Juni 2014 - 07:44

Petra:

Hi meissie,

Tja,ik wist het natuurlijk al een tijdje dat je weer zou gaan.

Ik weet nog zo goed hoe het allemaal begon,je vertelde dat je 5 maanden in Curacao zou blijven,toen je er even op vakantie zou gaan,redelijk in shock waren we toen,als je denkt dat we je na een week gewoon op zouden halen op Schiphol,daar is het allemaal begonnen,het leven in the Carrabien beviel je goed.

Daarna the Steiner academy,je wilde heel graag op een cruiseschip werken(dat zei je al toen we destijds op vakantie gingen met ons hele gezin op een cruise(ook in the carrabien)
    Na het eerste gesprek werd je al aangenomen,en je opleiding in Londen werd een feit.
    Dat viel erg tegen en vaak hebben we je huilend op skype gezien,en op een gegeven moment hebben we gezegd,Jill,of je komt nu naar huis,of je gaat ervoor!
    Maar...je ging ervoor,en hoe,je had het in je hoofd zitten,en ja,als Jill in haar hoofd heeft.......

En zie nu,je tweede contract zit er aan te komen.
    We zijn heel erg trots op je,maar wederom was dit weer even slikken,iedere moeder die dit leest zal begrijpen waarom,weer negen maanden weg van huis,en nu nog verder,maar het is je droom,en we hebben dat altijd gestimuleerd,om dat te volgen.Nee,we kunnen helaas niet even bij je koffie komen om bij te praten,maar gelukkig is er skype,en bestaan er apps,zodat we je nog vaak even kunnen zien en spreken.

Het goede nieuws is,dat ALS we dan even op de koffie komen,we gelijk ook kunnen genieten van het cruiseleven en alle mooie plekken op deze aardbol,en reken maar meisje,dat we je weer op komen zoeken,waar?Ik hoop ergens in jan/febr,wat zal het worden....Australie,Mexico/Acapulco,San Fransisco,Hawaii,West-Samoa,Fiji,Shanghai,Hongkong,?Je ziet,we hebben er ons al in verdiept,dus we volgen je wel weer hoor :-)
    Zag ook dat je net voor kerst in Zeebrugge ligt,dus dan komen we met het hele gezin zeker een kerstpakket brengen en willen we allemaal een rondleiding op je nieuwe schip!!

Maar eerst,tot straks,we hebben vanavond een date met jou op het Sint Marcoplein in Venetie,we verheugen ons weer om je daar te omhelzen,bij te praten en weer te genieten van al het heerlijke eten,lekkere drankjes,en de mooie steden die we gaan zien,sommige al bekend,andere nog niet,dus.....tot straks globetrotter van ons.

Dikke kus alvast van papa en mij

• 03 Juni 2014 - 20:53

Gerda Jansen:

Lieve Jill,

Wat klinkt dat allemaal positief. Als je mam verhalen vertelt over jou dan zijn die zo lovend en wat is ze trots op jou en dat mag ze ook, wat heb je het goed gedaan. Vorig jaar had je zoiets Ëngels" praten dat gaat me niet zo goed af, nu schrijf je sommige zinnen met engelse woorden daarin. Wat leuk dat je nu een world cruise gaat doen, kan ik je niet lenen een poosje dat je mijn dochter ben, kan ik ook een keer komen. Ga samen genieten van je paps en mams en wie weet zien we elkaar in Arnhem als je voor 2 maandjes hier bent, liefs Gerda