Morgen is het zo ver!! P&O Ventura cruise schip - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Jill Baars - WaarBenJij.nu Morgen is het zo ver!! P&O Ventura cruise schip - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Jill Baars - WaarBenJij.nu

Morgen is het zo ver!! P&O Ventura cruise schip

Blijf op de hoogte en volg Jill

20 Oktober 2013 | Verenigd Koninkrijk, Watford

Hello everyone,

Zo mijn Steiner trainings academy zit erop:)!
Het waren 3 zwaren en moeilijk weken, waarin ik heeeeel veel geleerd heb!
Uiteindelijk ben ik toch maar voor ionithermie gegaan... en mijn cerificaat gehaald:) yes i did it, i'm proud of myself!

Het waren echt 3 pittige weken, met een hoop stress, veel leren, lange dagen... maar morgen is het dan zover, I go to my ship:)!!!
Ik ga werken op de P&O Ventura, een super mooi schip en mooie locatie's!
Morgen vlieg ik om 06.00 uur naar Gibraltar, 2 dagen Spanje, door naar Engeland, Portugal, en back to the Caribbean:)!
St Maarten, St Kiids, Dominica, Barbados, Turks and Caicos Islands, Britsh virgin island, Bonaire, en yeaaah terug naar Curaçao, en nog een paar andere mooie eilanden!:)
Met kerst ben ik op St. Maarten en St Kitts en oud & nieuw op Barbados!!! In april back to Europa, Italië, Griekenland en Corsica!
Nu nog hopen dat het werk op de cruise bevalt, mijn manerger aardig is, leuke kamergenoot heb, en leuke collega's! en dan worden het echt 9 geweldige maanden!

Vorige weekend ben ik Gezellig met de NL meiden uit geweest, en naar Londen geweest, was erg leuk:)!
Het is zo raar allemaal, zo loop je in Londen, woon je 3 weken in Watford, en zo ben ik volgende week in de Caribbean en werk ik 9 maanden op een geweldig mooi schip!

Ik ga zo maar eens mijn koffer inpakken, en van iedereen die ik hier heb leren kennen afscheid nemen, het was maar 3 weken maar toch bouw je als je hier zo met z'n alle zit, snel een band op!

Ik hoop dat ik jullie een beetje op de hoogte kan blijven houden, hoe het op het cruise leven er aan toe gaat! (hoop op wifi, maar de kans is klein dat ik dat heb, dus contact wordt waarschijnlijk maar1 x in de week via fb als ik even tijd heb om naar het internet cafe te gaan)
Ik ben erg benieuwd, en zenuwachtig voor morgen... vanuit mijn vlucht moet ik gelijk door naar mijn cruise, kom ik daar aan staat daar een enorm schip, en moet ik maar uit zien te vogelen waar ik moet zijn:p! Morgen moet ik gelijk al 2 x mijn Spa tours geven, dat is een korte presentatie van 2 min, zodat de gasten weten wat voor behandeling ik geef, en heb gehoord dat er morgen ook al klanten voor mij ingeboekt staan.. waaaaaaaaa spannend, nu gaat het echt gebeuren!!!!!!

Heel veel liefs xxxxxx

  • 20 Oktober 2013 - 17:45

    Nienke Roessink:

    Hoi Lieve meid!

    Wil je even heel veel succes wensen!
    Je gaat morgen! Ik ben blij dat ik jou heb leren kennen!
    En heb een super leuk tijd gehad met de dutchiesss!
    Ik hoop dat we elkaar weer zien in nl!
    Ik ga je missen meid! :(
    I love you;) zet hem op meid!!!
    Dikke kus Nienke

  • 20 Oktober 2013 - 18:42

    Petra:

    Lieve Jill.

    Na al die stress en het vele leren,heb je nu dan toch je diploma gehaald!
    Wij zijn super trots op je,vooral om het doorzettingsvermogen wat je hebt laten zien!SUPER.

    Na al die weken van hard leren,gaat het nu hard werken worden,maaar ook dat gaat je vast wel lukken,zoniet.....dan weet je,er is altijd een weg terug!

    Ondanks dat, hopen we natuurlijk dat je ook heel veel gaat zien van al die mooie eilanden,we hebben vanmorgen alle eilanden bekeken,en meid,wat ga jij een hoop moois zien!Super dat je ook je duikbrevet gehaald hebt,want wauw,wat een prachtige onderwater wereld!Ook daarboven hoor,witte stranden,wuivende palmen,en een hele blauwe heldere zee.

    Ik stuur je wel foto's als wij in de sneeuw zitten.

    Het zou leuk zijn om een fijne roommate te hebben,maar ook dat gaat vast goed komen!
    Geniet lieve schat,eindelijk ben je nu HEEl dicht bij je droom,trots op je dat je het al zover bereikt hebt!

    Hopelijk zien we elkaar in Januari weer,maar dan moeten we wel heel hard gaan sparen en werken.

    Ik ben natuurlijk erg verwend dat we iedere dag nog contact hebben gehad,maar de wifi zal nu wel beperkt zijn,geen bericht is goed bericht zal ik maar denken.......

    Heel veel liefs,dikke kus van papa en mama.XXXXXXXXXXen vooral.....een veilige behouden vaart!!!

  • 20 Oktober 2013 - 20:09

    Olga:

    Lieve Jill,

    Via je mams en paps zijn we op de hoogte gehouden van je wel en wee van de afgelopen weken. Pff wat een gedoe zeg! Maar wat super dat je het "volbracht" heb.

    Geniet van al het moois wat je mee gaat maken en gaat zien.
    Dit nemen ze je nooit meer af!

    Veel liefs van ons.

  • 20 Oktober 2013 - 22:49

    Astrid Bourgonjen:

    Lieve Jill..........alle geluk,behouden vaart!!! Ay ay......MarcelAstridRensBoyd.

  • 20 Oktober 2013 - 22:49

    Astrid Bourgonjen:

    Lieve Jill..........alle geluk,behouden vaart!!! Ay ay......MarcelAstridRensBoyd.

  • 21 Oktober 2013 - 09:16

    Gerda Jansen:

    Lieve Jill,

    Heel veel succes!!!, liefs Gerda

  • 21 Oktober 2013 - 10:56

    Fabienne:

    Jillie, het is nu eindelijk zover! Ga je droom waarmaken, geniet er van! Heel veel succes en plezier de komende maanden!! Liefs xx

  • 21 Oktober 2013 - 18:43

    Tancha :

    Ha Jill,
    Goed gedaan meisje de rest komt vanzelf nu nog zeebenen krijgen maar ook dat gaat je lukken ;-)
    Geniet van je prachtig nieuwe ervaringen , er is vast wifi aan boord!
    Dat hebben ze tegenwoordig al op een tupper bootje.
    Het thuis front blijft op de hoogte van jou blijft jij goed op de hoogte van thuis!,
    Dan heb je straks geen gat van een paar maanden.
    Jij bent een kanjer :-D

    Heel veel liefs Henk en Tancha

  • 22 Oktober 2013 - 00:49

    Lea:

    Hey Mede-Steiner!!

    Super leuk om je reisverslag te lezen! Ben trots op je meid dat je het toch even gedaan hebt en hard work pays off!!

    Wens jou een super leuke tijd tegemoet en ga zeker je reisverslagen bijhouden!!

    xx Lea (dat andere NL meisje van de LT klas) haha

  • 25 Oktober 2013 - 10:16

    Jose:

    Lieve Jill,

    Wij hopen dat je het heel erg naar je zin zult krijgen, maar dat lukt jou wel.
    Blijf jezelf, dan komt alles goed.
    Je verdient het na al dat zwoegen en je kunt het.
    Geniet ervan en blijf ons op de hoogte houden, je schrijft erg leuk!!
    Heel veel liefs de bevertjes xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 22 Sept. 2013
Verslag gelezen: 1556
Totaal aantal bezoekers 24227

Voorgaande reizen:

29 September 2013 - 29 Juli 2014

Werken op een cruise schip

Landen bezocht: